AlloCiné har nu på deres hjemmeside traileren til den fjerde Harry Potter-film i rækken, “Harry Potter og flammernes pokal” (“Harry Potter and the Goblet of Fire”) liggende klar til download i Quicktime i høj kvalitet.

Traileren viser bl.a. klip fra de tre opgaver i turneringen i magisk trekamp, uroligheder ved verdensmesterskaberne i Quidditch, nye karakterer som Fleur Delacour, Mad-Eye Moody, Cho Chang og meget andet.

Filmen er baseret på J.K. Rowlings populære roman med samme titel, og er denne gang instrueret af Mike Newell, kendt fra film som “Fire bryllupper og en begravelse”.

Filmen har premiere 18. november i år.

[UPDATE]: Traileren er nu tilgængelig fra hpana.com



Vis kommentarer (91)
Gravatar

#1 Slettet Bruger [3032388325] 18 år siden

Og det var så min første nyhed :-)

Til folk uden Quicktime-player skal det lige siges at den også findes til Windows Media Player og Real Media.
Gravatar

#2 filt 18 år siden

Også uden franske undertekster?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#3 maniac 18 år siden

#2 Du kan godt få den uden franske undertekster, men ikke i samme kvalitet.. endnu

Desuden er teksterne udenfor billedet, så det gør vel ikke alverden??
Gravatar

#4 filt 18 år siden

#3, er bare svært at koncentrere sig om IKKE at læse dem, især når traileren er klippet så hurtigt (som trailere jo generelt er).
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#5 Confused101 18 år siden

Jeg var knap så vild med 3'eren i forhold til 1'eren og 2'eren, men helt klart en af de film jeg ser frem til.
Gravatar

#6 filt 18 år siden

Synes både 3'eren var den bedste og den dårligste. Det visuelle udtryk (kameravinkler/føring, farvevalg m.m.) samt Williams fabelagtige score, var endnu federe end i de forrige. Manuskript og "flow" var dog forfærdeligt, taget mulighederne i betragtning. Det der var skåret ud i de forrige film i forhold til bøgerne var ikke særligt væsentlige ting, men i Prisoner of Azkaban, var selv de mest centrale ting i universet udeladt, hvilket for mit vedkomne resulterede i en visuel overdådig film, men et lidt tomt helhedsindtryk. Syndt, når man tager filmens muligheder i betragtning. :(
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#7 Æsop9000 18 år siden

Man kan jo så småt begynde at se frem til filmen - traileren så fed ud
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#8 Confused101 18 år siden

#6 Kunne ikke have sagt det bedre selv
Gravatar

#9 Hal60 18 år siden

Nå ja da da, men den skal jeg da se - den ser rimelig sprød ud... Brød mig dog ikke så meget om 1eren og 3eren, men kunne godt lide 2eren...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#10 filmz-vassago 18 år siden

Kæden knækker ved Alfonso Cuarón. Den mand skulle aldrig have haft lov til at instruere filmen. Jeg gruer godt nok også for den næste film, der skal instrueres af David Yates, manden har jo ikke lavet end pilates og aerobic videoer? Hvad sker der lige...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: